Jumat, 31 Januari 2014

kudungan tapi atine gak kudungan

         aheyyyy balik maneh hehehe,sakjane yo ganok sing moco iki wkwk -__- .Di kesmpatan yang berbahagia ini saya kate ngepost tentang arek kudungan tapi atine gak kudungan.opo o aku bahas tentang iki,soale saiki wes jaman e kodew kudngan tapi atine masyaAllah -___-.kudung iku koyok mek gawe sekedar aksesoris,cek ketok alim,dukurane kudungan tapi klambine ketat koyok sempak -__-.Tau aku pas nang sebuah kota,di dalamnya terdapat banyak wanita yang berkerudung...wah betapa senangnya ati iki,soale wes akeh kodew sing alim alim dadi dunyo iki wong elek e berkurang.tetapiiiiiiii dalam suatu kesempatan ,aku tuku pelem nah bakul e masyAllah bener kudungan tapi kelambineeeeeeeee jyannnn kuetat nemen,kate dodolan opo dangdutan bos?,wes ngunu lek ngomong idune muncrat muncrat ,byuhhh mulih mulih gausah adus maneh,soale man wes teles di semproti idu karo sing dodolan -_-v.Iki lho rek ono bebrapa manfaat dari kudungan

>selamat dari adzab gusti Allah
>Tanda Wanita terhormat
>terhindar tekok pelecehan
>mengundang jodo sing soleh pisan
>ketok tambah ayu

Hmmm btw aku biyen arek MTs bro,dek kunu iku isine arek jilbab an tok wes isine... pertama melbu kono.hmmmm penak e talah di delok dek endi endi arek e ayu ayu,tapi iku adalah kesan pertama ayas...tapi setelah ayas bersekolah selama beberapa bulan,tibak e gak kabeh kodew sing kudungan iku njamin lek atine kudungan pisan,aku gak wani nyebutno opo ae elek e pokok e onolah...weedi kenek pencemaran nama baik bos -__-v.tapi gak kabeh kok kodew e koyok ngono malahan akeh sing apikan :/ ..... iki mesisan promosi kodew jomblo ne mts wkwkwk

Nah sekian postingan gak genah iki,wassalamualikum warahmatuAllahiwabaraktu.

2 komentar: