Sabtu, 01 Februari 2014

twitter

      hmmmm assalamulaikum,yaopo rek sehat? alhamdulillah,wkww wes duwe twitter gaes? haha pasti wes lah,dek kunu iku adalah tempat dimana kita bisa nyocot sak karep e dewe.....tetapi gaess ojok lali karo adab adab e ber twitter,nah ayas iki wes lumayan suwe lah duwe twitter,wes 2 tahunan hmmmm ngalah ngalah i cidek karo kodew ku :v hmmm selama iku juga aku mulai iso paham opo opo ae kebiasaan para tweeepsss


Pertama,nyocot pas awal duwe
hmmm iki ketok e temenan,soale aku biyen iyo -__-,gwini wes aku biyen pas pertama tama duwe iku buingung nemen opo iki seh GJ iki twitter ,tapi lek wes ngerti carane... wessss sing jeneng e utek iki yo dek pikiran iku mek "yak opo aku gawe twit sing iso di timbrungi wong akeh" dadi aku serasa berlomba untuk mencari perhatian dengan ngetwit opo ae sing aneh aneh,misale "aku nelek jelly rek",pas iku ono lah sing mensyen ,nah pas di mention iku rasane kyk wuih berati aku kudu gwe twit sing luwih aneh aneh akhir e gawe maneh "rek bapaku nelek jelly" -___-v (sorry dad)

Kedua,menggunakan twitter sebagai media sindir
lek iki kabeh sing duwe twitter pasti pernah lah yo,opo o kudu dek twitter? kon duwe lambe kan? lek misale wegah gawe lambe,sms iso seh? wah aku ngomong ngene padahal aku dewe yo kadang gak wani hehehe

ketiga,ceritakno opo ae sing di alami
lek iki aku biyen yo tau-__-, opoooo ae tak twit,delok tv di twit,mangan dek endi dek twit,galau GJ di twit,ate sholat di twit,kate nangekno wong gawe twitter,onok gempa!!! ngetwit beh....,nah iku wes kelakuane para tweeps.

>dalam konteks ibadah wkwkwk c*k boso ku duwur men,sholat di twit iku iso menyebabkan ria bos,dadi kon iku nulis ngono iku cek di pikir "Ya Allah Mas Fathul kok rajin men ya Sholatnya,aku jadi suka deh" jare bunga ngono :v (amin wes tul wkwkwk)

>nah dalam hal keSELAMETan iku yo iso kenek,misale yo ono gempa? opo sing arep mbok lakokno? kabur? nah iku sing bener...(y) guduk malah ngetwit,mosok ono gempa ngetwit sek baru kabur -__- selak mati tah kon nduk

>nangekno wong lewat twitter? Guoblok a kon -___- ,tau dalam bulan ramadhan ono sepasang kekasih lhaaaa wedok e nge twit "yanggg bangun dong ,keburu Imsak nih :*" iku padahal sikkk jam 2..... . mbok mention tok yo gabakal tangi -__-,lek mbok telpon seh sek mending,lhaaa iki di mentionn corrrrrr,yak opo krungu neee T___T

Keempat,On tekok isuk sampekkk isuk maneh
dalam hal ini sampek saiki pun sekkk ono ae sing koyok ngene -__- mksd e tekok biyen aku follow sampek saiki puancet ae -_-,sing di omongno yo gak penting -__- lek misale gk penting mek 1 utowo 2 sek iso lah ,lha iki c*k ben 5 menit ngetwit "ah aku laper" yo mangan!!! "ah aku haus" yo ngombeee!!! gak mesisan "ah aku kcrn" Yooo Ken.... o ae wes mesisan -__- ,dan iku sampek subuh,byuh byuh kon benar benar gak duwe penggawean nduk (y),hidup mu gak ono rasane,nanggung,gak seru,ibarat e kon ngombe capucino iku kon mek ngombe busane.... gak lego seh? sek ngelak? yo jelas!,mangkakno ayolah,mari kita lakukan hal hal sing luwih bermanfaat,misale nge pes,eh mksd e yo lapo lah... pokok e bersosialisasi dengan orang lain secara lansung(y)

Kelima,dek dunia maya akrab seh,tapi lek ketemu gak mesti iso ngomong
lek iki ancen temenan bos,aku ae yo sek koyok ngene -__-.awak dewe akrab dek twitter ...uhh sampek mention mentionan wakeh.. tapi? dek dunia asli iku,c*k dapakno ngobrol,mek sekedar nyopo ae kok guiilo,iki bisane terjadi antara lanang karo kodew (y)

Oke gaes selain iku mang,jare ku seh ono kok dampak positif e
>nambah konco
>golek jodho
>golek duek



Hmmm sori gaes yo sesudah e kabeh sing tak sebutno iku mek opini ku ae ,dan akupun tau ngaalami seh -__-,sekian tekok aneeee wassalamualaikum....


Tidak ada komentar:

Posting Komentar